Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-13, 20:15   #72
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Bukplastikk, fastlege og gangen videre

Skulle jo tro at med så ekstreme magemuskler så fikk du operasjon på medisinsk grunnlag.
Antar legene så på deg, altså at du måtte av med noe klær?

Jeg har som nevnt tenkt å ta dette opp med legen på Fedonklinikken som henviste meg, håper jo at det er mulig å få en ny utredning på Fana Klinikken for både mage og bryster.
Stusser vel egentlig mest på at legen på Haraldsplass ikke en gang tok en titt på hudfolden jeg har etter en nedgang på 30kg, hun var mest opptatt av at jeg skulle forstå at jeg måtte holde vekta (eller gå ned) det neste året.
Og den lille oppgangen jeg har hatt på 5kg siden november var hun ikke særlig fornøyd med (husker litt mer etter hvert gitt )

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat