Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-09, 13:47   #10
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Fire år gammel hamburger

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg synes Maccern aldri kan få for mye kjeft! Synes sånne sjapper er en enorm uting! Det hadde ikke vært meg i mot om alle McDonalds og Burger Kings ble jevna med jorda. (Uten noen ansatte i, da ).

Hvordan kan de bekrefte det, egentlig? Kverner og blander de sammen burgerfarsen selv, eller?
Og er alle ingredienser i salaten råvarer som de kutter opp fra bunnen av? Eller kyllingen? Marinerer de den selv, og vet dermed at det er sukkerfritt? Hva med dressingen? Lager den den fra bunnen av også, sånn at de vet at det ikke er sukker i den?

Tjah, eg tenker bare på mcdonalds som en av mange usunne matsjapper. Om folk vil spise der er jo eget valg

Hehe, jeg tviler på at de kverner burgern selv Men det er jo ett intr. spørsmål, kan alltids hørre litt med de jeg kjenner som jobber der, hva slags rutiner de har med maten!
Er ikke alle kyllingburgerne friterte? Jeg tenkte mer på de vanlige hamburgerne, med storfe kjøtt. Er det vel det heter. Husker jeg rett reklamerer vel mcdonalds med 100% rent kjøtt..
Salaten får de tilsendt oppkutta i poser. Resten av grønnsakene mener jeg de kutter selv. Men dette skal jeg spørre om! Tingen var at jeg selv angrep de ansatte ved mcdonalds, og fikk det meste tilbake i fleisen Jeg hadde visst hørt for mange rare rykter.. (som f.eks at de har sukkerlake på salaten, slik at den holder seg lengre)

Dressingen har jeg ikke sagt noe om. Der er jeg ganske sikker på at hovedingrediensen er sukker, fulgt av en eller annen usunn olje

Men poenget var vel at jeg tror der er like mange andre usunne sjapper ute å går, men det er mcdonalds man hører skrekkhistorier ifra. Men det blir vel lett sånn når mcdonalds er den mest kjente.

Tror jeg bare er litt lei disse skremsels-dokumentarene. En oppegående person vet vel at mcdonalds ikke er et sunt måltid. (så kom jeg på tråden her inne om dama som mata ungene sine med mcdonalds døgnet rundt )

Mon tro om det er stor forskjell på mcdonalds maten her i norge i forhold til usa?

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat