Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-10, 19:26   #15
Sothøna
Seniormedlem
 
Sothøna sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Møre & Romsdal
Alder: 57
Innlegg: 6.752
Sothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastisk

Sv: Barn på lavkarbo

Jeg er enig med Kitt her.

Nå er det vel ingen hemmelighet at den som spiser lavkarbo
faktisk blir enda mer vare for karbohydrater etter hvert.
Ikke moro å være barn å ikke ha lov å smake på, eller spise av det som blir servert f.eks i et bursdagsselkap fordi at de blir dårlige av det

Vi som voksne vet jo hva vi kan spise/ikke spise, og likevel faller vi jo for fristelsene i ny og ne (jeg gjør ihvertfall det ) og blir noe så inni hampen vondt i magen
Så da kan vi ikke vente at et barn ikke har lyst på.

Jeg har ei som ikke tåler mat med melk, og jeg synes det er mer enn vanskelig nok å forklare henne dette og få henne til å forstå hva hun kan /ikke kan spise.

Men for all del, mener ikke at de skal fylles med usunne karbohydrater altså, men kanskje alt med måte

Sothøna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig lavkarbo for å ha det bra. Svar med sitat