Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-15, 22:44   #2961
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av milena, her.

Takk Gro! Har mikro på jobb (for nå) så det skal brukes.

Jeg har nå bestilt brødmiksen så jeg får det i neste pakke. Jeg har også bestilt syltetøyet. Teller det som eget måltid?

Til nå så har jeg fått smaken på: kyllingsuppa, risottoen, pastaen, den franske paien, kjeksene (alle) og typtophan og pralin bar. De andre dessertene, drikkene, omlettene er helt ok. Det eneste som er off limits til nå er den grønne suppa... Mye mer jeg syns er godt enn jeg trodde!

Ah - kjeks og barer serru, der har du løsningen på hotellovernatting uten mulighet til kjøkken
Usikker på om den typtophan-baren også går under regelen "kun 1 bar per dag" i fase 1, men det vil jeg anta. (Note to self, denne må jeg huske å bestille siden jeg faktisk ikke har prøvd den )
Så bra at du har flere produkter du liker, myyyyye enklere å gjennomføre når en kan variere produktene.

Syltetøyene er forøvrig ikke egne måltider, aaaaaalt for lite protein (0,5 g/100g for bringebær og 0,3/100g for aprikos ref. eurodiet.com). Dette er til å ha på rundstykker/brød eller "topping" på dessertene slik jeg forstår det.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat