Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-10, 22:28   #58
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Barn på lavkarbo

Jeg er helt enig med Kitt i denne saken. :deltar: Synes hun sier mye smart. Og det er ikke sånn at dersom man lar barna leve "normalt" så betyr det loff med nugatti flere ganger i uka, synes folk setter ting litt vel på spissen her. Vi lever noenlunde lavkarbo her i huset, og ungene spiser jo samme middager og sånt som oss, selvsagt, men i barnehagen får minsten det de serverer der (dvs. kneipp med brelett, grøss) og eldste får pølser og fiskepinner og brødmat og sånt på SFO. Ikke akkurat mat jeg hadde valgt å servere selv i det daglige, men jeg synes det er greit at de spiser det samme som de andre barna. Til bursdager og jul og greier har vi kaker og snop. Men vi lever sunt i hverdagen.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat