Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-11, 23:21   #2
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Sv: Mye lavkarbobrød!

Hvor mange karbohydrater og hvor mye lavkarbobrød en tåler før vekta stopper opp eller går oppover varierer jo fra person til person. Aktivitetsnivå spiller også en viss rolle, sitter man på stumpen mesteparten av dagen og ikke trener noe særlig er jeg helt enig i at 150g ikke er spesielt lavt.

Å spise mer enn ett brødmåltid om dagen tror jeg ikke er bra for noen da, om det er lavkarbo eller ikke.. Alt for lett å falle tilbake på disse brødskivene når man ikke orker å lage seg noe annen mat, og da blir det jo fryktelig lite variasjon og næring i kostholdet. Vet ikke hvordan du skal få dem til å skjønne dette da, hvis de egentlig ikke er interessert i å endre kostholdet sitt noe særlig (virker litt sånn). Kanskje dere kan fylle opp kjøleskapet med litt ferdiglaget salat og lavkarbomysli og annen mat som ikke tar så lang tid å ordne seg, hvis det er "gidden" det står på?

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat