Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-05, 22:03   #2
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Hvorfor ikke ta kontakt med de der organisasjonene? Spør! De har sikkert hjemmesider ... Dette høres kjempespennene spennende ut for en som er 'fri og frank'. Foreldrene mine var lærere, og vi bodde 'ute' noe år i hvor de var lærere ved en norsk skole i utlandet. Det er masse muligheter, det er jeg sikker på. Bar om å gjøre å 'brainstorme' litt og så ta kontakt med aktueller organisasjoner ... du kan ikke få værre svar en nei. Men sikkert lurt å få noen referanser til folk som har vært på tilsvrende kontrakt før du skiver under, så du vet hva du går til ... Lykke til, Mofe!

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat