Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-11, 01:23   #1
mette
Juniormedlem
 
mette sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: I en liten bygd ved landegrensen...
Innlegg: 14
mette er på en erverdig vei

Vekta har rast bare på ett og et halvt døgn?!

Hei! Jeg err ikke ny her, men jeg har startet på lavkarbo for andre gang nå siden 2005. Har ikke mye å ta av, men er misfornøyd med fettprosenten min. Etter en del oppdatering på lesinga, er jeg på ketolysekuren ser jeg, og da jeg veide meg på mandag veide jeg 73,8. Da var jeg tung i kroppen, og hadde spist mye den siste uka , jeg vanligvis ikke gjør. (Måtte psyke meg opp litt med en så dum ting som å spise alt jeg ikke kan spise på en stund, og mindre av senere) Vet at en ikke bør veie deg mer enn en gang i uka, men spente som vi var,(virket kjempebra på meg sist også,) og med vi, da mener jeg jeg og sambo, for ja, jeg fikk han med!!! Hadde jeg gått ned fra 73,8 - 69,8 kg på et døgn!!!! Og sambo hadde gått ned 3,2 kg!!!
Enten må noen jekke meg ned her, eller så tar jeg imot ros for alle penga!!! Veide meg nå i kveld, bare for å dobbeltsjekke(selv om jeg var på vekta hvertfall 5 ganger i morges og gnidde meg i øynene og kløp meg i armen, for jeg har ikke vært på 60-tallet enda etter min 10-måndling ble født) Og da veide jeg 70,2 kg...er dette bra da??
P.S. Signaturen min er gammel.

-Trudelutt

__________________

Målet skal nås!
mette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat