Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-11, 01:00   #54
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Easy Life start 25.januar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Men da følger de jo ikke ketolyse, men sitt eget opplegg. Jeg kan ikke søke en jobb på kakgrunn av at jeg kan spansk, men så blande inn en masse franske ord i språket... det blir jo det samme

Greia er jo at det er opp til hver enkelt å velge selv hva man skal spise.

Men, jeg tror nok MANGE her inne EGENTLIG spise egenkomponert selv om det står ketolyse, atkins osv osv. Spess etterhvert når dem selv finner ut hva som fungerer for dem selv.

Alt handler jo om å finne hva som fungerer for seg selv, hva du kan leve med resten av livet og gjør deg vel.

Om en banan om dagen gjør at du faktisk klarer å leve lavkarbo, eller at du bruker posesaus for å overleve på ketolyse så er det jo faktisk helt opptil hver enkelt hva dem ønsker å spise og drikke.

MEN, og dette er viktig. Når du svarer på spørsmål her på forumet må du svare korrekt i forhold til den retningen det blir spurt om, eller den retningen du event selv følger om det er den du svarer om. Dette så andre ikke skal tro at det plutselig er lov med ditt og datt når du følger en bestemt retning.

Klarer ikke helt se sammenligningen din om språket der, men samma det.

EDIT: Jeg håper du fortsatt har i bakhodet hva vi FAKTISK diskuterer her. Det ble hevdet at en mor, husker ikke om det var din eller noen andre sin mor, men samma det Men uansett, den moren ble påstått at Easylife fulgte LAVKARBO, ikke ketolyse som du plutselig skriver over her i den sammenlingen din. Og utfra DET kan man jo spise en banan eller to om dagen hvis det er retningen INNEN lavkarbo dem følger

__________________



Sist redigert av marjusen : 16-01-11 kl 01:03. Årsak: Se edit
marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat