Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-05, 17:23   #10
Kunimundur
Juniormedlem
 
Kunimundur sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
Innlegg: 42
Kunimundur har en fantastisk aura rundt segKunimundur har en fantastisk aura rundt seg

Fryseboksen - ein god slankevenn

Opprinnelig lagt inn av Chumpsy

ok skal gi dette en sjanse.. selv om jeg er så kresen når det gjelder "kjip" mat.. får ta meg tid til å lese litt på alternative måltider... og prøve meg fram...
takk.

Pass på å ha ein del i fryseboksen av mat som du synst er godt, har lov å ete, og som går fort å ta opp og lage til. Sjølv likar eg å ha løvbiff, sommarkotelettar, marinerte fiskestykke, kyllinglår, reker, stykkfrosne bær, lettis frå Den norske isbilen og ferdigkutta grønsaker (f. eks. Findus franske steikegrønsaker, asparges, broccolibukettar eller du kan kutte opp og fryse squash, aubergine, paprika o. l. sjølv.) Du kan også ha frosen riven ost og frosen oppkutta sopp, så slepp du å tenkje på at maten ikkje står seg.
Også tørr mat og evt hermetikk av den lovlege sorten er fint å ha i hus. Sjølv er eg så heldig at eg likar godt tørrfisk... ..men baconsnacks er vel kanskje meir sosialt akseptert. Egg + søtstoff + kakao til sjokoeggedosis kan også vere lurt å ha. Vitsen er at ein gir seg sjølv litt å velje mellom til ei kvar tid, så blir kvardagen litt lysare og enklare.
Lykke til!

__________________
Kunimundur





Kunimundur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat