Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-07, 13:24   #27
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse - hvorfor til overvektige?

Jeg skjønner at mange reagerer på dette innlegget, men folk med 22 i BMI som ikke er førnøyd med deler av kroppen sin har vel også rett til å være her... Greit at vi gir gode råd om kosthold her, men det går an å gjøre det på en litt penere måte enn det mange har gjort i denne tråden.

Vi er her av forskjellige grunner. Noen ønsker å gå ned i vekt, og sliter med overvekt. Noen er undervektige og sliter masse med det, og spiser lavkarbo for å gå opp i vekt. Og enkelte er normalvektige, og har allikevell god effekt av lavkarbo, for det som Lise sier, gjør kropen bedre propsjonert. Jeg synes det skal være rom for alle her, og vi skal ikke dømme folk ut fra hvilken BMI vi har... Vi skal ta alle spørsmål og svare på de med respekt for den som stiller spørsmålet, for alle har krav på respekt som mennesker, og det finnes ikke dumme spørsmål her inne!!!

I steden for å rakke ned på folk kan vi komme med andre forslag.


__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat