Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-09, 18:50   #13
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Lavt stoffskifte?

Legen skal i det miste ta deg alvorlig og ta dine bekymringer på alvor!

Må bare si noe om to av de tingene dere nevner!
Dette med hukommelse etc først! Så å si 99% av alle kvinner jeg snakker med, har denne "defekten" at de ikke husker hvorfor de gikk inn på det og det rommet etc.
Det er fullstendig normalt og behøver ikke ha noe som helst med stoffskiftet å gjøre i hvert fall!

Dette med svimmelhet når man reiser seg har med blodtrykket ditt å gjøre og kan ramme nesten alle med normalt/lavt blodtrykk. Blodtrykksenteret i hjernen klarer ikke regulere BT fra sittende til stående fort nok, og man blir svimmel.
Dersom man strammer magemusklene når men reiser seg(blodet raser ikke ned i bena!), slipper man dette. Blir fort en vane!

Vel vitende om at jeg gjentar meg selv, en forhøyet verdi på en blodprøve må sees i sammenheng med verdien på de andre blodprøvesvarene og pasientens sykehistorie!

Når det er sagt, en lege skal høre på pasienten og ta vedkommendes bekymringer for egen helse på alvor, bestandig og hver gang!
Så stå på om du mener du ikke blir hørt!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat