Tråd: Sannsynlighet
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-04, 21:02   #3
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sitat:

Jeg er AB, og har funnet denne siden

Lucky me!


Kjempeglad for å se deg her Labella!

Overtal deg vil jeg jo ikke, men om du har noen plager, så kan du jo prøve å se om det går bort..
Når det gjelder AB og A så er det jo ikke så mye kjøtt en kan spise da, og for meg som bor i sogn, så kan det bli litt styrete som du sier å spise bare kalkun og fåre/lammekjøtt. Dette er i aller høyeste grad sesongvarer... Så jeg har fått dem til å lage lammekjøttdeig til meg, og hamstrer kalkun når vi er i Bergen...

MEN, jeg for min del har jo kjempegevinst av å spise slik da...!

Om du ikke går helt over på blodtypedietten, så kan det jo være greit å ha en viss peiling på hva som er godt for deg og ikke slik at du ikke bare putter i deg det som ikke er godt for deg...

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat