Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-10, 16:49   #28
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo - hvor mange kalorier? Man skal jo ikke telle?

Opprinnelig lagt inn av plastbox, her.

Pfft, 3100 kalorier på en dag er da ingenting. Har laget et par bacon-cheese-rolls med 3 pakker bacon og ca. 200g gulost. Disse inneholder drøye 2340kcal per stykk og varer til et stykk måltid og kanskje et mellommåltid.

Har også flere ganger stekt bacon og kylling i smør, helt over en boks fløte og en 8-10 generøse skiver gulost som glatt kommer på ca 2800kcal for omtrent 2 matskåler.

Kan så være, men jeg er som sagt konstant sulten og på 3000 kcal til dagen er jeg fortsatt sulten. Går heller ikke mer ned i vekt og magefettet forsvinner ikke og den eneste forklaringen jeg nå sitter igjen med er at jeg får i meg alt for mange kcal. Spesielt når jeg leser her inne at folk klarer seg med under 2000 kcal per dag og er supermette.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat