Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-05, 09:54   #8
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Med fare for å lage South Beach-diskusjon ut av en helt annen diskusjon: synes du fase 2 av SB er optimal? Det er der jeg får problemer når jeg har fulgt South Beach. Fase 1 er temmelig streng, og så skal man gå rett over på frukt OG grovt brød/korn OG mer grønnsaker OG melkeprodukter i fase 2. Synes denne overgangen burde vært mykere. F.eks. består frokosten på dag 1 både av: havregrøt, jordbær og skummelt melk.

Sitat:

DrPork:
Dette klarer vi som regel i slankefasen, det er vedlikeholdsfasen som volder de største utfordringene. Der mener jeg at SB foreløpig er best. De andre blir for kjedelig, ensartet og vanskelig i lengden.

Jeg er enig i at SB er variert og enkel å følge i fase 2. Men jeg føler at det kunne vært litt mindre karbohydrater. Hmm...kanskje jeg skal prøve igjen. Jeg liker jo south beach jeg da. Nå har jeg gått over fra SB fase 1 til generell lavkarbo.

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat