Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-11, 13:34   #76
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Et ordentlig svar på hvorfor mye fett er viktig

Opprinnelig lagt inn av Efterår, her.

TAK Frøy
Ja jeg var måske lidt for hurtig til at hoppe ind midt i en tråd - det var nok lidt frækt - jeg vil kigge mere på Atkinssiderne.
Du har helt ret med hensyn til broccoli Hvad anvender du istedet for soya-proteinpulver til bageopskrifterne?

Nei da - ikke frekt . Men du blir kanskje litt usynlig midt inni en tråd, og får sannsynligvis flere svar i en egen tråd, det var det jeg tenkte på

Jeg skjønner at du har gode kunnskaper

Ærlig talt bruker jeg ingen bakeoppskrifter her inne . Med unntak av de med nøtter/mandler som base. Jeg kan ikke bruke melkeprodukter eller soya, så det begrenser seg selv. Da jeg gikk på Atkins satset jeg mest på kjøtt og grønnsaker og ikke så mye på "erstatninger". Nå går jeg ikke på Atkins lenger av forskjellige grunner, det er lenge siden, så har ikke så mye av kunnskapen forrest i hjernebarken ... Men jeg skjeler litt til blodtypedietten når jeg vurderer hva som er bra for meg å spise, den har også et eget underforum her som du evt kan kikke på

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat