Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-12, 23:03   #59
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Kur" for diabetes

Opprinnelig lagt inn av doLL, her.

Noen som vet om antibiotika øker blodsukkeret mitt?Finner ikke noe om det på nettet :/

Infeksjoner og påfølgende antibiotika får mitt blodsukker til å øke ganske bra, i hvert fall! Og nesten umulig å få ned til "normale" verdier før infeksjonen er borte og pillene spist opp.
Går på den andre 50 dagers kuren med Tetralysal pga hudproblemer nå, og blodsukkeret oppfører seg helt tullete! Ingen logikk i forhold til normalen min, liksom!
Det går høyere enn vanlig og tar mye lenger tid å få ned igjen uansett hva/hvordan jeg spiser! Eller er brått lavere enn jeg skulle tro ut i fra hva jeg har spist!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat