Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-07, 00:26   #10
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Spis deg slank i Trondheim, og omegn!!! ;D

Sitat:

Er du student, eller trygdet? Dette spørsmålet er ikke ment nedsettende, men jeg bare lurer, siden du ikke bruker mer enn 1.000,- pr mnd på mat.. Det er litt over 30,- pr dag det..! Spiser du aldri snacks eller drikker cola? Er du aldri på McDonalds eller BigBite? Spiser du aldri lunsj i kantina på jobben/skolen? Hva spiser du egentlig? Du får ikke mye mat for 30 spenn på EN DAG!

Er du ikke interessert i dette, ikke bry deg om å skrive i denne tråden.

Jeg synes faktisk dette er nedsettende jeg... Jeg er student, jeg er sykmeldt, og jeg har ikke 2000 kr pr mnd å bruke på mat... jeg er heldig om jeg har 1000 kr en mnd
jeg er aldri på mc donalds, jeg er aldri på bigbite og jeg spiser hverken snacks eller drikker cola av den enkle grunn at jeg spiser lavkarbo.

Det må være lov å diskutere ting her inne da. Jeg har ikke vært nedlatende, men bare prøvd å se realistisk på forslaget ditt. Når noen har et forslag, så må det være greit å prøve å se ting fra flere sider enn bare din da.

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat