Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-11, 22:53   #16
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Hva nå da ..? Vondt i magen etter måltid, erfaringer?

Helvetes jævla driiit, har blitt mye verre i løpet av helgen. Nexium syns jeg ikke har noen som helst effekt, men tar det likevel, tenk om det blir enda verre om jeg slutter liksom...

Har vært hos legen igjen i dag som har sykmeldt meg ut uken. Er kvalm hele tiden, og får vondt når jeg spiser. Aller verst på kvelden, i går var det helt forferdelig. Som en stein i magen som strålte ut smerte. Måtte stå på gulvet, uten klær, og bare rugge frem og tilbake, forferdelig vondt...

Spiser lite mat, får vondt uansett hva jeg spiser. Spiste noen biter kylling og brokkoli til middag, med litt smør på. Ikke noe krydder. Bittelitt frokostpannekake til frokost (1/5 av hva jeg pleier), litt ost og spekeskinke til lunsj, et egg til lunsj 2. Er kjempesulten men tør ikke spise...hvis noen har et fantastisk tips til hva jeg kan spise så for all del: IKKE HOLD DET HEMMELIG!!! SYNG UT!!

Jeg kan visst ta smertestillende, inntil 2 gram paracet om dagen. Viktig å ikke ta mer, derfor har jeg blitt dritredd for å faktisk ta dem i tilfelle jeg reagerer på mindre mengder...er det noen som har erfaring med smertestillende ved slike magesmerter? Regner med at det er reflux/spiserørsbrokk eller magesår...

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat