Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-08, 23:00   #18
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Følger Lindbergs ketogenkost, hva er forskjellen på det og ketolysekuren?

Opprinnelig lagt inn av mpbb, her.

Hei !
er ny her. blir veldig forvirret,av om det beste er ketolyse- lavkarbo,eller lindberg . kan noen hjelpe meg, da eg gjerne vil ned 35kg,eller nærmere sagt må ned.har pcos+ mange af dens følgesygdommer,(depresjon-økt skjeggvekst,allergi,astma++++. hva bør eg gå på, for fortest og merke litt vektreduksjon. PLEASE svar.

For kjappest resultat vil et ketogent kosthold være det beste, f.eks ketolyse, Atkins eller Skaldemann. (Ketolyse er enkelt å følge, og har mange tilhengere her inne). Men det avhenger også litt av hvordan du liker å spise, om du synes det er greit å spise mye feit mat og grønnsaker og alle typer kjøtt, så vil jeg si ketogent, om du ønsker å ha et større repertoar og liker å spise mindre og oftere er Lindberg midt i blinken. Men om det er effektivitet du ønsker så vil jeg holde en knapp på f.eks Ketolyse.
Alle lavkarbokosthold er gunstige for PCOS fordi de stabiliserer hormonene!
Lykke til!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat