Vis enkelt innlegg
Gammel 02-07-11, 22:31   #98
blingbling
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 35
blingbling er på en erverdig vei

Sv: Noen andre som skal ned 15 kg?

Takk for tips manebane, de er lagret i harddisken..
Skal bruke sønnen min neste gang, det var veldig lurt hihi




Ellers så syns jeg dere er flinke, eller vi er flinke!!!

Jeg har ikke veid meg denne uken pga har vært borte og ikke tilgang på vekt. Samtidig så kjenner jeg på meg at jeg må prøve å ikke være så opphengt i den hersens vekta heller.. Min vektnedgang har vært litt liten etter lavkarbo start, men det positive er at det har vært vektnedgang..

Hadde jo som sagt håpet på et startshopp nedover i vekt, men har har det bare vært nedgang på noen hundre gram hver uke... Men for all del.. Det ER jo nedgang!!!!! Så jeg er fornøyd.. Men - 10 kg til august blir det desverre ikke.. Det var jo det jeg håpet på.. (skal til syden da)

Ellers så drikker jeg cocosa så og si hver dag i te,noen ganger 2 kopper, og noen ganger spiser jeg ren cocosa. Udo´s choice tok jeg noen dager forrige uke, men nå klarer jeg det ikke. Jeg blir kvalm og brekker meg bare ved tanken, så det var ingen suksess for meg...

I tilegg har jeg nå begynnt med spirulina tabletter.. Og det synes jeg er veldlig spennende... Har lest mye om det, og har faktisk begynnt å få veldig troen på supermat, så jeg har handlet flere supermatprodukter på iherb som kommer i posten snart... hihi... Spennende.. Gleder meg til å prøve de ut og om jeg får mere energi og overskudd av det.. Føler allerede at jeg har mere energi... (men det kan selvfølgelig ha andre grunner også.. )

Hva spiser dere om dagene da?
Jeg spiser mye egg og bacon, egg og skinke og ost, eller lavkarbo knekkebrød til frokost.

Lunch er enten f.eks middagsrester, ost og skinke, eller salat

Middag: grillribbe, kyllingfilet, kjøttdeig med salat, brokkoli el..

Kvelds: bruker ikke å spise kveldsmat hver dag, men f.eks hjemmelaga muffin, knekkebrød, smoothie, 2-3 ruter mørk sjokolade, hjemmelaga bounty på helg

__________________
img]http://tickers.TickerFactory.com/ezt/t/wqcrv1A/weight.png[/img]
[/url]
blingbling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat