Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-04, 11:43   #75
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Jeg har badet!

Jeg har badet, og er skikkelig stolt. Nå tror noen sikkert at jeg badet ute i begynnelsen av juni, i iskaldt smeltevann. Men såååå tøff er jeg ikke. Neida, jeg er stolt over å ha badet i mitt eget badekar jeg! Noen endrer kanskje nå oppfatning fra tøffing til uhygienisk.... Men jeg er ikke det heller. Det har seg nemlig slik at vi har bodd i det nye huset vårt i snart ett år, uten at jeg har prøvd badekaret. Jeg synes det er så ineffektivt å ligge der og stirre opp i taket. Men nå skal jeg øve nettopp på å gjøre ineffektive, unyttige og koselige ting. Og i går var jeg alene i huset, og badet var rent og pent. Så klokka 23 la jeg meg ned i varmt bringebær-skumbad. Det VAR godt! Neste gang tenkte jeg å avansere til meditasjonsmusikk og tente stearinlys i tillegg .

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi?