Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-15, 20:24   #27
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Vanskelig sønn 17 mnd

Opprinnelig lagt inn av Johanne88, her.

I begynnelsen var det noe jeg SKULLE klare og det gikk greit når faren var hjemme i omsorgspermisjon. Men når jeg har begge samtidig klarer jeg ikke finne roen Men men. Det er ikke verdens undergang. Jeg er mme barn og det er storebror også. Jeg er for amming og alt det der, men ikke når det går ut over alt annet.

MME i dag er så god og riktig sammensatt at du overhodet ikke skal ha dårlig samvittighet for det. Min eldste fikk mme fra han var 6 uker gammel, da var det ikke mer å hente, han hadde hjertefeil, var nyoperert og orket ikke suge. I dag er han 16 år, lang og flott, frisk og rask og en skikkelig smarting. Rull inn puppen og frem med tåteflaska du.

Har du mulighet for å få en trillepike som kan trille med en av ungene en time eller to noen dager i uka? Får eldstemann litt alenetid med dere begge to innimellom?

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat