Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-14, 17:32   #5
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: For MYE vitamintilskudd?

D-vitaminer er viktige, nå som vi går inn i den mørke årstiden, men jeg sitter og lurer meg grønn på HVORFOR dere mener at man ikke får dekket vitamin og mineralbehovet på lavkarbo?
Vi spiser tross alt mye mer ren og uprossesert mat på dette kostholdet enn vi gjør på høykarbo, så hvorfor tror dere at dere trenger mer tilskudd på lavkarbo?
Jeg nøyer meg med en multivitamintablett + d-vitaminer (nå går jeg på 1000 iu, men øker det opp mot 5000 iu senere på året).
Foruten om d-vitaminer som hele tiden faller takket være hypothyrose, så er alle mine prøver av vitaminer helt nydelige.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat