Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-10, 23:15   #130
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Forskjellen på ketolyse og atkins

Opprinnelig lagt inn av bjarneo, her.

Hei

Jeg bestilte Ketolyseboka for noen dager siden. Foreløpig har jeg ikke mottatt den, men har alikevel lurt meg i gang; rett og slett ved å droppe karbohydrater i størst mulig grad. Jeg er temmelig sikker på at jeg har holdt meg under 20 gram i tre dager nå, og i dag har jeg hatt en ganske solid hodepine fra tidlig på ettermiddagen og vedvarende.

Er det noen andre som har opplevd dette, eller har det ingenting med kostholdet mitt å gjøre? Har ikke spist mye fett heller, men det er mer tilfeldig. Ost, egg, kalkunskinke, agurk, litt tomat, paprika, pølse med lite karbohydrater og brokkoli har vært hovedbestanddelene i kostholdet mitt så langt. Har i kveld bakt "ketolysebrød" (egg, linfrø, sesamfrø, CC, olje og kruskakli) - gleder meg til å smake på det i morra. Har også blanda en solid porsjon med karrikyllingsalat (rømme, majones, paprika, løk, purreløk, hvitløk, karri, kokt egg og kylling) som skal brukes som pålegg. Har innimellom forsøkt å kutte ut karbohydrater tidligere, men har alltid savnet brød. Derfor gleder jeg mer veldig til å smake dette i morra tidlig

Ser fram til å lese mer her inne, finne oppskrifter, tips, motivasjon og andre ting

Hei,
Hodepine og andre ubehag er ikke unormalt i overgangen fra høykarbo til lavkarbo kosthold. For de fleste så varer dette i kun noen få dager, for noen kan det ta opp til et par dager.
Vil også nevne at det ta opp til 4 uker før kroppen kommer i optimalt forbrenningsmodus.
Her er en tråd hvor jeg har samlet en del nyttig informasjon til nykommere i lavkarbo verdenen. Til alle nybegynnere på lavkarbo…
Ha i minne at de to største nybegynnerfeilene er for lite fett og for lite vann…

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat