Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-11, 12:03   #11
Iskald
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 19
Iskald er på en erverdig vei

Sv: Noen som har lyst til å hjelpe meg med platået mitt?

Opprinnelig lagt inn av inot, her.

Jeg har nå lest hele "klistret" -tråden om stagnasjon - igjen, men vet sannelig ikke hvor jeg skal begynne. Har vært i ketose siden juni 2010 og gikk ned jevnt og trutt ca 13 kg til og med november ifjor, veldig fornøyd med det. Siden da har vekten stort sett vært stabil, har prøvd forskjellig. Bl. a. og kuttet helt inn på karber, spist mere karber i form av grønnsaker, har også prøvd å lagt til en skive fedonbrød til frokost - det er kuttet ut igjen nå, har for tiden lagt min elsk på Nannahs knekkebrød :-). Har også en liten periode kuttet ut melkeprodukter(ost og fløte)- uten effekt. Før kunne jeg drikke pepsi max og spise bacongull på kveldene og likevel gå ned, men har også nå måttet kutte ut d, kun litt kos i helgen med brus nøtter og sukkerfri sjokolade.

En standard dagsmeny hos meg -

07 - 2 knekkebrød med salami godt med meierismør og majones-litt agurk
09.30 - det samme
12 - salat med 2 egg, skinke, fetaost,kinakål, litt tomat paprika og løk.
16 - 2 hamburgere med bearnaise og grønnskaker(blomkål,brokkoli,rosenkål etc.)
Kvelds? Ett knekkebrød med fleskepølse, eller kanskje 2 kyllinglår.

(dette er de dagene jeg er på jobb, i helgene er det som oftest egg og bacon til frokost - og det holder som regel frem til lunch/middag)

Drikker ca 2-3 liter vann og 3-4 kopper kaffe i løpet av en dag.

Noen som har noen kanontips til meg? I utgangspunktet trives jeg veldig godt med kostholdet, og føler meg i veldig fin form, men vil så gjerne også ta av meg de resterende kiloene.

Jeg trener forresten også 3-4 ganger i uken(mest cardio), ser at dette ikke hjelper på vektnedgangen for bestandig etter trening går jeg opp i vekt (jeg trente nok ikke så mye da jeg faktisk gikk ned i vekt) - men d får så være, for jeg tror at på lang sikt er det best å trene regelmessig

Med det du beskriver her, må vel inntaket ditt av karbohydrater være 50-70 gram per dag. Er du fremdeles i ketose?

__________________


Iskald er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat