Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-16, 09:49   #699
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: PCOS skravletråd

Så var det en sånn dag... våknet med en dump følelse nederst i magen, men det var ikke så veldig vondt egentlig. Ikke før like før jeg skulle gå hjemmefra..... Da slo cystesmertene inn for fullt, og jeg måtte bare kaste inn håndkleet. Hadde heldigvis med meg PC'n så jeg forsøker å jobbe litt, men er ikke så veldig effektiv. Ibux, magnesium og varmeflaske hjelper litt da, men kjenner at konsentrasjonen er på bærtur . Hadde håpet å vokse av meg disse greiene med alderen, men det kan virke som de er tilbake minst like sterke som før. Lurer på hva menn hadde gjort om de hadde måttet leve med en slik trussel over seg, som kunne slått dem ut som lyn fra klar himmel med intense smerter opptil flere ganger i mnd.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat