Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-11, 15:17   #12
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Ny med lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.


Lavkarbo for meg er å tenke etter "lavkarbo på 3 minutter" som jeg linker til i signaturen min:

Hei Nerthus. Jeg har spist mye laks i det sist, og følt meg så sunn og flink. Nå leste jeg akkurat "lavkarbo på 3 minutter" som du tipset om. Der står det "Oppdrettslaks har mer omega 6 enn omega 3, og bør unngås."

Hva skjer sånn ca med kroppen om man får i seg mer omega 6 enn omega 3? har prøvd å google, men fant ikke noen enkel forklaring... Jeg er ikke så glad i annen fisk, så det med at laks bør unngås, ble en stor skuffelse for meg. Hvor selges evt laks som ikke er oppdrettslaks? Vet ikke om du vet noe om dette, men spør likevel og håper

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat