Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-12, 22:00   #446
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

På tide å minne meg selv om Ny Giv???

I flere dager har jeg mentalt forberedt meg på at i morgen fortsetter jeg med mine akk så gode planer, men akk så lite gjennomførte planer.

Jeg har derfor i dag kokt ei skikkelig grønnsakssuppe som jeg skal ha som måltid de neste fem dagene. Jeg er blitt lei av salat og vil derfor spise suppe istedet. Suppa består av hodekål, sellerirot, løk, purreløk, fenikkel, grønn paprika, hvitløk, chili, brokkoli og tomat. Salt og pepper. Ligner endel på denne berømmelige sykehussuppen for dem som har smakt den. Hver dagsrasjon blir på ca 12 karber, dvs 2-3 suppeskåler.

Siden det ikke er nevneverdig med hverken proteiner eller fett i denne suppa skal jeg lage meg to fete og proteinrike måltider i tillegg.
Planen er da å lage lettvindte fiskekaker i minikutteren jeg har (blir to fiiine kaker og kutteren er lett å gjøre ren), omeletter laget av ferdiglaget ostefonduerøre og ferdig omelettrøre (her skal det gjøres lettvindt!) ooog skinke, laks i folie sammen med smør, pepper og sitron og sist men ikke minst; store indrefileeter til helgekos med bare urtesmør! CF som tilbehør til alt.

Jeg skal altså dele opp grønnsaker og fett/proteiner hver for seg. Jeg spiste slik i Irland og merket at magen likte det veldig godt.

Da blir det altså suppe til frokost, omelett eller lignende til lunsj, suppe igjen til middag og noen kjøtt-/fiskproteiner til kvelds.

Og siden jeg er så godt igang med gåingen min skal jeg varme opp kroppen hver morgen med tre kilometer på tredemølla. Hvis jeg går mer senere på dagen er det bare bonus.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat