Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-07, 09:50   #153
Ziggy
Gjest
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 56
Innlegg: 1.123
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Grønnsaker - nødvendig eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av slaskalainen, her.


sitat:
"Om jeg tar feil i så henseende, ber jeg om unnskyldning for det, men det er en grense for hvor mye kverulering og direkte laterliggjøring av forumet man kan finne seg i før man reagerer."

Ja - fullstendig feil i tolkningen av intensjonen og tonen i mitt innlegg. Tvert imot var den mest en harselering av meg selv. Selvironi for å kutte mitt engasjement om grønnsaker. Så får man tro meg om vil eller ikke. jeg vet hva som er sant i denne sammenhengen. At jeg prøver å harselere noe overfor folk med problemer - vil jeg på det sterkeste ha meg frabedt. DET er sårende det.

Slaskalainen, dette gjaldt ikke bare ditt siste innlegg, men flere innlegg du har skrevet her inne, hvorpå flere allerede er slettet av moderatorene her inne.

At du vet hva som er sant i denne sammenhengen, ja det antar jeg du gjør, men nå har mange av oss her inne vært svært overbærende med både den tonen og måten du har uttalt deg på her inne tidligere.

Og ja, måten du har skrevet om enkelte forumdeltagere og forumet her inne tidligere, det oppfattes som harselas, og det tror jeg også du kan se, om du bare trår litt tilbake, og leser flere av dine innlegg her inne på nytt.

Og jeg har aldri beskyldt deg for å harselere med spesifikke personer, Slaskalainen, med unntak av b.a. undertegnede, noe jeg også reagerte på, men når du harselerer med forumet og enkelte moderatorere her inne, ja så oppfattes det faktisk negativt av mange her inne på forumet.

Beklager om du ikke ser det, men sånn er det faktisk.

.

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat