Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-13, 10:47   #35
Pipp
Seniormedlem
 
Pipp sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 51
Innlegg: 13.866
Pipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastisk

Sv: Forsiktig omlegging av kostholdet til min 11-åring

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Sa legen det på den måten?! Jeg hadde ikke vært helt blid på den legen etterpå kjenner jeg... Bare pass på at ungen ikke blir for opptatt av maten!

Nei han sa det vel ikke akkuratt sånn, men han sa at var en samler, dvs at det han spiser av karbohydrater vil lagre seg som fett på kroppen hans og at det å kutte ned på godterier, brus, pasta, ris, potet og brød vil være lurt. Han sa at hvis han ikke tok tak i dette nå ville ha slite med dette som ungdom og voksen.
Han snakket om at han vil orke mer på trening om han gikk litt ned i vekt.
Så ordet gå ned i vekt ble brukt.
Vi er veldig bevisst på at vi skal prøve å være flink med reduksjon av karbohydrater i hverdagen og at vi skal kose oss når det er spesielle anledninger.

Pipp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Holdt vekten i 2 år snart Svar med sitat