Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-10, 14:20   #73
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Barn på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av loretapk@halden.net, her.

Hei Alle sammen. Skjønner at mange av dere er på godt vei med både slanking (endring av livstilen) og diskusjonene. Jeg har så å si startet min slanking idag. Jeg vil gå ned 5-6 kg. men har litt problem med hvordan jeg skal starte måltidene. Hvor mye skal jeg totalt spise i løpet av dagen? det står på lista at bla salat skal man ha 2.5 dl i løpet av dagen! Betyr det da at jeg må fordele de dl på en hel dag?? Skjønner ikke det jeg. Setter STOR pris på tilbakemelding for nybegynner som jeg er. Hjelp så jeg kommer riktig i gan !!!!!! På forhånd TAKK:-)

Karbohydratene skal gjerne fordeles utover dagen slik at det blir litt grønt/grønnsaker til hvert måltid. Her finner du Atkinsdelen av forumet.
Neste gang du poster er det veldig greit om du dobbeltsjekker hvor innlegget havner, større sjanse for flere svar (dette er en tråd om barn på lavkarbo)
Forøvrig, hjertelig velkommen og lykke til!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat