Tråd: En utfordring
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-08, 00:13   #1
Spirea
Medlem
 
Spirea sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Innlegg: 59
Spirea er ny på veien
Question

En utfordring

Jeg har jo ropt på hjelp mange ganger før, og har tatt til meg rådene dere har gitt, men jeg har liksom aldri klart det likevel.

Nå er det sånn at jeg har en livvidde på 120cm - er 185cm høy og veier 90 kilo (!) Og jeg skal gifte meg i september. Har håp om å finne en fin kjole som ikke har preg av å være et telt.

Er veggis, og nåh - mine venner - kommer den utlimate utfordring: jeg har kreft og går på cellegift. Jeg er så utmattet at jeg ikke klarer å gå tur eller bruke stepkassa jeg har kjøpt meg. Så trening er utelukket der jeg er nå.

Jeg drømmer om: tre-fire dagsmenyer som jeg kan følge slavisk for å gå ned i vekt. Jeg spiser egg, ost, drikker melk (men det er vel ikke så stilig...), kan også spise fisk, men laks og sild fikser jeg ikke.

Og på toppen av det hele: i helgene liker jeg vin og snacks. Jeg kan gjøre noe med snacksen, men jeg skulle gjerne vite hvor mye vin jeg kan tillate meg uten å ødelegge det hele. Ingen?

Jeg har alvorlige problemer med porsjonskontrollen, så det kunne være fint med råd som angår mengde. Jeg sliter med å begrense meg kan man si. Det er jeg sikkert ikke alene om.

Noen som tør ta denne utfordringen? I hope so. Jeg ville så veldig gjerne klare å legge om kostholdet så jeg kan ha det i framtiden også. Vil nødig se på det som en kur - jeg har nok kur som det er.

Anyone?

__________________
Still hungry after all these years...
Spirea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger Svar med sitat