Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-10, 21:57   #10
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp, jeg går ikke ned

For det første; utslag er utslag!
Alle former for fargeforandring på stiksen betyr at du er i ketose og danner ketoner!
Hvor stort utsalget er avhenger av mange ting, bare vær glad du ikke har mørkeste utslag, det betyr ofte at man drikker for lite!

Det er meget forvirrende at du ikke skriver hvilken kostholdsfilosofi du følger, ikke så lett å gi råd når kun du vet hva som er tillatt for deg, men jeg skal prøve litt sånn generelt. Ok?

50- 75% av energiinntakt ditt skal komme fra fett, alt slags fett fra fete matvarer, fløte, ost, rømme, meierismør etc.
Dvs at du bør ha i deg mellom 100- 200g fett i løpet av en dag, avhengig av hva du veier og hvor mye kabrer og proteiner du spiser!

Jeg tror du er utsatt for den vanligste partystopperen av dem alle, STRESS!!! Les denne, du!
Du har en tidsfrist og det er ikke sånn kroppen virker!
Skal du ta bukplastikk privat? Hvor? De er ikke så nøye, altså. Jeg manglet i hvert fall 5 kg da jeg kom til operasjon,ingen som spurte om vekten en gang!

Du trenger ikke måle alt. Spiser du bare de tingene du vet inneholder 5 karber eller mindre pr 100g, er du langt på vei! Det er for de fleste bedre å ligge over 15 karber enn under.
Spis en del fet mat, nakkekoteletter, kjøttdeig, entrecote, meierismør, fløte, rømme, fete oster......
Tenk deg å kunne slanke seg med så mye god mat!

Lykke til!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat