Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-10, 11:16   #17
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp, jeg går ikke ned

Grattis med flott nedgang!

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Jeg smelter 175g cocosa (med eller uten kokossmak) sammen med en Anthon og heller opp i små konfektformer. Tilsetter litt hakkete paranøtter eller kokos.
Da kan jeg få i meg fett OG spise sjokolade på en gang!

En Anton (Berg) er ikke mulig å få tak i lengre, men det er rett og slett 45g sukkerfri sjokolade!

Det er to typer cocosa og den ene, den reneste, smaker helt klart kokos!
De kommer på glass!



Den grønne er ekstra virgin og smaker kokos, den brune smaker ingenting og kan brukes til alt!

Jeg kjører osten ca 3 minutter i mikroen, tror jeg! Vet noen bruker mindre tid, men om jeg skal få dem ordentlig sprø, må det såpass til i min ovn!

Jeg har kjøpt Cloettas mørkesjokolade og sutter litt på et par rutet, gjerne sammen med noen mandler når jeg har lyst på noe kjapt godt!

Noen sier det beste er å stå i mot søtsuget fordi det vil forsvinne etter hvert! Har prøvd, blir ikke borte fo rmin del, så da får man finne andre måter å takle det på!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat