Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-10, 21:03   #9
nina75
Juniormedlem
 
nina75 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Hedmark
Innlegg: 33
nina75 er på en erverdig vei

Sv: Mareritt og dårlig søvn!

Heisann!

Jeg har ikke tatt ketolyse-tabletter eller kromtabletter fordi det står i boka at en ikke skal ta det når en ammer (- noe jeg gjør). Har tatt litt vitamintilskudd (Mivi total) - noe jeg pleier. Har lurt på om det kan være det at jeg mangler noe... som førte til marerittet.

Har hatt ei lita pause fra alt nå i helga fordi jeg ble så skremt - og fordi jeg skremte hele familien! Ville lese litt og se om dette kunne ha noe med ketolyse å gjøre. Jeg har lest litt mer her inne på forumet og har funnet ut at jeg kanskje mangler kalsium og magnesium i allefall. Har hatt litt leggkramper og leamus på øyet. Har også lest at Torkil sier at man godt kan ta ketolysetablettene i et innlegg her inne så nå skal jeg ut og kjøpe tablettene i morra og så er jeg i gang igjen.

Tilslutt vil jeg bare si at jeg verken drømt om fy-fy mat eller tenkt spesielt mye på det de ukene jeg har vært på kuren, men jeg ha tenkt mye på gode oppskrifter på tillatt mat! Men nå i helga som jeg har spist mer "normalt" igjen kom mitt gamle søtsug tilbake...

__________________


nina75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat