Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-07, 19:45   #16
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Handlekurven til fete mennesker

Min hellige overbevisning om at creme fraiche og kremfløte og meierismør og så videre ikke er usunt er såpass sterk nå at jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva folk mente om hva jeg hadde i handlekurven.
MEN, sånn var det ikke i starten. Gud, jeg syntes det var pinlig å skulle innrømme offentlig at jeg spiste f.eks majones, og at jeg kjøpte det, og jeg trodde alle kikka i handlekurven og lurte på hva den ruslebiffen av en kvinne tenkte på.
Nå har jeg kasta av meg en ikke ubetydelig bit av overvekt siden den gang da, men jeg synes fortsatt det er småille å kjøpe potetgull, sjokolade og brus til samboeren min...

Men som Iset sier, at hun har "slanket på seg" 65 kg, det samme gjaldt jo Skaldemann, da han fulgte statens ernæringsråd, og ble feitere enn noensinne. Det er også snakk om intoleranser...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat