Tråd: Krom
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-13, 12:31   #8
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Krom

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

Hmmmm.... det er bare det at han går amok i alt som heter sukker. Jager etter mat hele dagen. Spiser og spiser. Har tenkt at han kjede-spiser, spiser for han kjeder seg men samme hva han gjør så må han avbryte for å spise. Er litt bekymret det må jeg si.

Jeg ville ikke begynt med kosttilskudd på et friskt barn, nei!
Heller tatt en titt på det han faktisk spiser. Spiser han mye karber? Kunne han heller fått skikkelig lavkarbomat som metter ordentlig?
Hvorfor tror du han kjedespiser? Hvordan er han på skolen? Må han ha ekstra mat? Sa de noe om dette i barnehagen? Like sulten der?
Er han overvektig? Ellers aktiv? Vokser mye? Er det tatt ernæsingsstatus/jernlager osv hos legen?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat