Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-04, 18:17   #3
smosje
Seniormedlem
 
smosje sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.334
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

WOW!! Tusen takk for info, Marianne!! Jøss, du er jo et levende leksikon!

Så det er for det meste vanndrivende den er da, ikke no hokus pokus sim-salabim? jeg får drikke mye vann i tillegg da!

Jeg trodde jeg hadde svart på det innlegget ditt, hm... dette må sjekkes ut i journalen! Men kort her; tusen takk for nydelige ord, kjempekos hilsen i gjesteboka mi og for at du er interessert, positiv og hjelpsom!!!
(hjemmeside-prosjektet er selvlært med prøve-og-feile-metoden, litt hjulpet av QuickPage og CoffeeCup HTML-editor. Sistnevnte eksisterer ikke mer, men den var laget for barn tror jeg )

__________________
- - The most important thing to bear in mind is not to become obsessed with weight or body shape - -
smosje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Økologisk, naturlig, supermat Svar med sitat