Tråd: Pålegg?
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-09, 16:23   #15
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Pålegg?

Opprinnelig lagt inn av tulla, her.

Selvfølgelig vet jeg at ikke alle får det til, ikke alle får det til om de velger en spesiell "retning" heller. Jeg brukte ikke flere år, forstår ikke helt hvorfor du mener man må bruke flere år på å lære. Jeg mener man lærer underveis. Skulle jeg brukt flere år hadde jeg da aldri prøvd å "bække opp" andre. Jeg hadde 60 kilo å gå ned, jeg klarte det. Jeg ønsker bare å gi håp til andre som prøver det samme som jeg gjorde. Det ER mulig, og ved å fortelle om min erfaring ønsker jeg å gi mitt lille bidrag på forumet og kanskje bidra ørlite til at de ikke mister håpet

Beklager da.

Nei, jeg mener ikke at det tar mange år, men for en del av oss som skal ned mange kilo, så har ikke vi tid til å eksperimentere frem og tilbake i noen måneder her og der før vi går ned. AT noen klarer det er flott, men jeg og flere andre jeg kjenner klarte det dessverre ikke før vi fikk lest opp oss litt og kom i gang med et opplegg.
Man lærer helt klart underveis, det har jeg også gjort. Men det kan faktisk lønne seg å lese noen bøker, alt man trenger å vite står ikke på forumet.

Så igjen, beklager så m*e at jeg sa noe feil

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat