Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-08, 20:15   #24
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Fortreffelige matvarer

nevnte til min kusine for en stund siden at jeg ikke trodde pasteurisering var bare bra hun er veterinær og ble dypt sjokkert over at jeg har slike tanker. Tuberkulose kan jo overføres den veien. Jeg mener allikevel at det må gå an å sjekke melka for å være sikker på at den er frisk. Aner ikke hvordan tilstanden er i forhold til tuberkulose på den norske ku-bestanden.
Og som du skriver Energibunten bør vi spørre. Det gjør noe med viljen til å forandre ting. Den økologiske lettmelka var jo ikke homogenisert for noen år siden, men den solgte dessverre ikke godt nok da
Jeg tåler sure melkeprodukter best, men fløte bedre enn melk. Melk er kun i kaffen hos meg, vet ikke hvorfor jeg ikke liker fløte der... skal jobbe litt med saken. Ellers kan jeg kanskje blande den ut med skummet? Takk for tips

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat