Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-12, 08:37   #37
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp - Ketose og diett

Opprinnelig lagt inn av Mizzie, her.


Vg'n er det vel du som leser iom at du vet hva som står der. Jeg for min del lesser mye bøker og fakta basert på forskning. Og ikke kom med at flesteparten endrer kostholdet sitt pga å bare bli sunne, for det er i hvertfall ikke en ærlig mening i forhold til en lavkarbo diett. Enda en gang henviser jeg til et søk på hva fett faktisk gjør med kroppen. Umettet, mettet, flerumettet osv...

Om du leser enda mer på forumet her, vil du se det er en del her som har lagt om til lavkarbo nettopp pga helseproblemer.

Jeg har levd lavkarbo siden sept-09, min helse har bedret seg betraktelig, nøye fulgt opp av lege med bla blodprøver.

Som en bonus har jeg gått ned 26-27 kilo. Frukt spiser jeg ikke, det er mer c-vitamin i paprika enn hva det er i en appelsin feks.

Kostholdsvalg får være opp til hver enkelt. jeg vet i allefall hva som funker for akkurat meg og min kropp

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat