Vis enkelt innlegg
Gammel 19-07-15, 13:43   #2
Lykkejenta85
Medlem
 
Lykkejenta85 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 422
Lykkejenta85 har en fantastisk aura rundt segLykkejenta85 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mange overraskelser

Opprinnelig lagt inn av Soloo, her.

Hei

Da har jeg meldt meg inn på forumet her for litt støtte, råd og tips. Men først ville jeg bare si litt om min første måned og forandringene jeg har følt og sett.

Huden min:
Jeg var tørr, rød i kinnene, urenheter og et stygt merke etter solen. Huden føltes rar og nuppete, og ingen krem eller rensing hjalp.

Nå er den babymyk, helt ren, har en klar og jevn farge. Den er aldri tørr og merket etter solen har nesten blitt borte!

Magen:
Jeg hadde enormt problemer med å komme meg på toalettet (beklager intime detaljer her) men det gikk alt fra 3-7 dager og jeg var MYE oppblåst.

Nå går jeg regelmessig på toalettet og er nesten aldri oppblåst.

Energi:
Før var jeg mye sliten, orket lite og ofte nedstemt.

Nå orker jeg mer, sover bedre og har stabilt humør.

Vekt:
Jeg begynte på 109 kg for en måned siden og har slitt med vekten i mange år. Søtsuget og potetgullsuget gikk ikke vekk, og jeg har prøvd så mye fra å telle kalorier, til å unne meg det jeg vil bare i små porsjoner, til pulverkurer til å omtrent sulte meg. Jeg gikk ned hver gang til 104 og ble der. Samme hva.

Nå har jeg gått ned 7,2 kg, endelig under den grusomme 104! Jeg er aldri sulten mer, og har veldig sjeldent lyst på godteri.

Jeg vet ikke om det er normalt å ha så store forandringer på så mange områder på en måned, men jeg er sjokkert over hvor bra kroppen min tydeligvis har det med dette kostholdet. Er spent på dere andre? Hva merker dere?

Så flott å lese om din erfaring med lavkarbo!
du har gjort en kjempeinnsats!
merker mye av det det nevner: mer stabilt humør, "lettere i magen", finere hud og lettere å komme seg ned i vekt
ønsker deg massse lykke til med veien videre!

__________________
Drømmer om den dagen da vekten viser 75 kg 20 kg borte - 30 kg igjen til mål
Lykkejenta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Paleo Svar med sitat