Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-08, 22:54   #1
Princez
Medlem
 
Princez sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Alder: 49
Innlegg: 214
Princez er ny på veien

Mor, men hva med ungene?

Har tenkt litt på ungene i det siste

Spiser jo litt annerledes enn dem for tiden, men de ser ut til å forstå hvorfor... Hverfall når de ser at Mamma blir tynnere..!

Hmm.. Min datter har tydeligvis mine gener... Hun er 9, og er litt lubben.
Det jeg prøver å si; til henne og til dere, er at det er bare litt annerledes tankegang som skal til...


Sist vi var ute og spiste, var vi på en veikro... Jeg bestillte løvsteik med salat, og hun bestilte hamburge-meny.... uten pommesfittes , men med MYE salat..
DA begynte jeg å tenke: "Hva påfører jeg dette barnet, som ELSKER pommes frittes??"

Hun velger det fordi jeg har fortalt henne hvor dårlig mat pommes frites er..
Hun VET at hun kan velge som hun vil når vi er ute og spiser.. Det er vår regel!! Vi skal kunne velge fritt fra menyen når vi først er der...

Føler at jeg påfører ungene sunne holdninger i forhold til mat, gjennom Ketolysekuren... Datteren min liker faktisk ikke poteter, og har aldri likt det... Gremmes over alle gangene jeg har sagt: Spis en potet!!! Det MÅÅÅ du!!

Søren heller! Hun (og jeg) har begynt å forstå hvilket kosthold som er bra!!!

Sønnen min på 12 er slank som en sild, men synes det er toppers at han kan få velge hva han vil spise!!

Måtte bare dele dette med dere, siden dette er min familiesituasjon, og ting er ganske så snudd opp ned!


Klem til Alle dere som har hjulpet meg!!

__________________



Princez er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse :) Svar med sitat