Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-08, 10:57   #8
Linn H
Seniormedlem
 
Linn H sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.981
Linn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt likt

Sv: Noen med erfaring med lavkarbo-pasta?

selvfølgelig kan den spises i små mengder, men da går du ikke på ketolyse. den inneholder 6,7 gram karb per 50 gram.
Når du akkurat har startet på kuren er det fryktelig dumt å "tillate" seg slike matvarer. Du lager en mentalitet hos deg selv om at "litt gjør ingen skade" og "det må være lov å unne seg litt ekstra siden jeg har vært så flink"
På ketolyse skal karbohydratene komme fra grønnsaker og det vil jo mest sannsynlig bli de du ofrer for å kunne spise pastaen. På pastaen skal du vel gjerne også ha noe tilbehør så hele måltidet vil raskt komme opp i dagsdosen din. Jeg sier ikke dette for å være frekk eller noe. men det er flere tråder her nå der folk på ketolyse titt og ofte unner seg ulike ting for siden ikke forstå hvorfor de ikke går ned i vekt.

Ketolyse er en kur. En kus skal følges mest mulig slavisk. Når du så går over på vedlikehold er tiden for å prøve seg frem og finne din egen grense både når det gjelder pasta,brød og frukt.


Ønsker dere lykke til med nedgangen!

Linn H er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat