Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-11, 09:56   #5046
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Fant desverre ingen mer vitenskapelige artikler. Nå er det ikke vanlig i Brasil at slike ting blir publisert digitalt så vidt jeg har forstått. Så det kan være at det finnes forskning på dette, men som ikke er tilgjengelig for oss.

Det er veldig mye som er publisert digitalt, men det betyr ikke at det ligger fritt på nettet for alle. Det blir lagt i vitenskaplige databaser som man på en eller annen måte må ha tilgang til. Jeg jobber som forsker så jeg tok et par kjappe søk i de databasene jeg har tilgang til og fikk maaange treff, men fant desverre ingenting om amming. Fant en studie der de konkluderer med at kyllingforstre ikke blir påvirket at høye steviadoser. Eller rettere sagt stevioside/rebaudioside A som det søte heter, stevia er selve urten. Har bestilt en artikkel fra februar 2010 der de oppsummer forskning på stevia fram til dags dato. Gir lyd dersom jeg finner noe interessant der

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose