Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-11, 20:49   #19
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Optimal Ernæring

Hm, jeg mener å ha lest på forumet et sted at det er stressende for kroppen å gå inn og ut av ketose, men nå finner jeg det ikke igjen. For meg er det enklest å spise tilnærmet ketogent. I forhold til å finne man jeg har lov til å spise. Men jeg har allikevel lyst til å ligge litt høyere i karber. Og da også få i meg noen karber fra ris eller potet eller litt pasta innimellom

Men jeg har ikke pilla peiling på mengder. Siden jeg aldri har veid og målt karber i de varene før, bare kuttet de ut. Så nå må jeg frem med vekta!

Jeg kan også tenke meg å spise de fleste av dagens karber til middagen. Er det helt på trynet? Jeg er så glad i eggerøre og smoothie frokostene mine, og savner ikke ekstra karber der...

Er igang med å lese bedre uten brød boken også nå, så da får jeg nok svar på noen spm

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat