Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-05, 12:28   #6
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: "Bedre uten brød" - oppsummerings/skravletråd

Jeg har tro på det, men jeg har også tro på at fett og høy GI mat og mye karber ikke er så bra sammen. (jeg må visst få lest denne boka jeg også)

Siden veldig mange sykdommer kommer av fettmangel i organer som fett er en nødvendighet for, og jeg vet hvilke sykdommer de som lever på høy GI mat får, så vil jeg heller utelukke mye karber og høy GI mat i mitt daglige kosthold og sette inn mye fett.

Men mitt viktigste poeng angående mer fett i maten: Ser du skriver 70% Anne, det er jo 70% av energiinntaket, ikke mengden på fatet. Fett er veldig energirikt, og ofte er det bare snakk om noen spiseskjeier med olje på/i maten.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat