Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-06, 09:35   #38
Bolla Piggsvin
Medlem
 
Bolla Piggsvin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Oslo
Alder: 58
Innlegg: 113
Bolla Piggsvin har en fantastisk aura rundt segBolla Piggsvin har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Forskjellen på ketolyse og atkins

Var ikke meningen å starte en krangel her, da Jeg har funnet ut at jeg tåler soya dårlig (får diare), så for meg et det ikke et alternativ uansett - men det er jo soyaprotein i mange ferdige lavkarboprodukter, så jeg kan jo få det i meg hvis jeg ikke leser alle innholdsdeklarasjoner nøye.

Lurte på om noen kan svare meg på noe annet: Jeg har fått progesteronkrem av legen pga. PMS og andre problemer (nærmer meg antagelig overgangsalderen). Bruker den fra dag 12 til 26 i menssyklusen, og det har fungert kjempefint. Men da jeg sluttet med kremen i forgårs (dag 26) gikk jeg rett ut av ketosen etter ca. 12 timer. Er ikke i ketose i dag heller. Skyldes det at jeg ikke bruker kremen nå? Har ikke spist eller drukket noe jeg ikke skulle. Hvis dette er tilfelle, burde jeg kanskje bruke kremen hele tiden? Skal ta det opp med legen, men han er bortreist akkurat nå. Forresten en super lege, helt med på lavkarbo-kosthold - og det er det ikke alle som er!

__________________


Bolla Piggsvin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat