Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-16, 07:11   #29
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden okt/nov/des 2016

Opprinnelig lagt inn av Susa84, her.


I denne er det 14 gr karb pr 100gr . Så spiser ikke den ofte. I den naturelle er det 10 gr pr 100 gr

ingredienser: syrad havrebas (vatten, havre 12%, syrningskultur), potatisstärkelse, rapsolja, kalcium, naturlig vaniljarom, vitaminer (d2, riboflavin och b12).

Den er i hvertfall godkjent for meg av Sofie Hexeberg Jeg spiser også inni mellom soya yoghurt, men ikke så fan av for mye soya produkter. Jeg bruker ikke melk i kosten. Så bruker en del havrefløte også når jeg lager mat

Hm. Ligner den vanlig yoghurt i smak og konsistens? Soya holder jeg meg unna også, min mor døde av brystkreft så jeg tar ikke sjansen på å trigge det om jeg skulle være disponert for det. Nå viser riktignok noe forskning at soya kan forebygge brystkreft, men enn så lenge holder jeg meg unna.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat